Regulamin

Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną

ustalony na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344 z późn. zm.) (zwany dalej „Regulaminem”).

  1. W ramach serwisu www.apartamenty-rewal.pl świadczona jest nieodpłatna usługa formularza kontaktowego.
  2. Usługodawcą jest Izabela Wolikowska prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Budowlane OSCAR-BUD Izabela Wolikowska, ul. Lipowa 23, 55-120 Oborniki Śląskie, NIP 915-100-50-52.
  3. Użytkownikiem jest każdy, który korzysta z usługi formularza kontaktowego. Z formularza kontaktowego może skorzystać użytkownik serwisu po podaniu pól niezbędnych w formularzu i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych. Skorzystanie z formularza oznacza zaakceptowanie warunków świadczenia usługi formularza kontaktowego. Usługa polega na odpisaniu wiadomości na podany przez użytkownika adres e-mail lub oddzwonieniu do niego. Podane dane będą przetwarzane tylko zgodnie z celem, w jakim zostały przekazane.
  4. W celu skorzystania z usług niezbędny jest dostęp do Internetu, przeglądarka internetowa z włączonymi plikami cookies oraz włączona obsługa Java Script. Usługodawca dokłada wszelkich starań, aby umożliwić użytkownikowi skorzystanie z usługi za pomocą wszelkich przeglądarek internetowych, na wszelkiego rodzaju urządzeniach, przy użyciu wszelkich systemów operacyjnych. Jednocześnie Usługodawca informuje, iż dla poprawnego działania Usługi konieczne posiadanie aktywnego konto e-mail.
  5. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za dostarczane treści. Zakazane jest dostarczanie treści o charakterze bezprawnym.
  6. Umowa o świadczenie usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta w momencie podania danych i kliknięcia „wyślij” . W przypadku formularza kontaktowego Umowa zostaje rozwiązana w momencie zakończenia kontaktu.
  7. Użytkownicy mają prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących usług.
  8. Reklamacje należy składać na adres: info@apartamenty-rewal.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej dane użytkownika w zakresie imienia, nazwiska i adresu e-mail oraz opis reklamacji. Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby reklamacja została rozpatrzona niezwłocznie i przekaże odpowiedź na wskazany przez usługobiorcę adres e-mail.